Програмне забезпечення для бухгалтерського обліку та торгівлі продуктовим магазином, міні -ринком, супермаркетом, це найпоширеніший запит наших клієнтів. У цій статті ми коротко проаналізуємо, з чого складається автоматизація торгівлі, та показуємо основні функції нашого програмного забезпечення.
Крок 1- Презентація програмного продукту
Після того, як ви залишите запит на нашому веб -сайті або зателефонуєте по телефону, ми запропонуємо представити наш продукт в прямому ефірі або в Інтернеті. Ми вивчимо вашу тематичну область, специфіку вашого бізнесу, і після цього ми покажемо вам функціональність, з якою ви будете працювати в майбутньому.
Крок 2 – Вибір обладнання
Купівля обладнання з нуля є найбільш фінансово дорогою частиною автоматизації торгівлі, а для частих він у кілька разів перевищує вартість наших послуг, та програмне забезпечення загалом. Тому ми запропонуємо вам кілька варіантів, від найдешевшого бута до абсолютно нового, з яким у вас немає проблем у майбутньому.
Крок 3 – Реалізація програмного забезпечення для вашого обладнання
Встановлення програмного забезпечення та конфігурація відповідного обладнання від фахівця займає в середньому 1,5 години. Після встановлення роботи перше, що клієнт разом, під нашим наглядом, заповнює наступні довідкові книги:
Посібник користувача в програмі
Довідник товарів
І лише після заповнення цих 2 довідкових книг ви можете почати продажі через екран каси.
Але в той же час ваш товар буде продаватися мінусом. Якщо ви хочете, щоб програма контролювала ваші останки товарів на складі, ви повинні почати квитанції
Після декількох днів роботи ви можете переглянути детальні звіти та проаналізувати їх уже у власній програмі.
Після декількох днів роботи ви можете переглянути детальні звіти та проаналізувати їх уже у власній програмі.